4 Ekim 2012 Perşembe

200. Tarif HEDİYE ÇEKİLİŞİ


200. tarif hediye çekilişi dediysem tarife henüz gelmedik , paniklemeyin !

Tarifin yayınına daha var, ama bu çekiliş sonuçlanana dek zaten 200. tarife de gelmiş olacağız merak etmeyin :)

Bu , Dükkan'ın ilk hediye çekilişi. 3. yıl dolmuşken ve 200. tarife de  bu kadar yaklaşmışken daha iyi bir zamanlama olamaz diye düşündüm. Bakalım hediyeleri görünce siz de öyle düşünecek misiniz.






Hediyelerin bir çoğu el yapımı, yani bizzat benim gibi bir acemi tarafından tasarlandı.

İlk hediyem , keçe bardak altlıkları. Turuncu ve fuşya renkler kullanarak hazırladım. Güzelim ahşap mobilyalarınızda niye bardak lekesi oluşsun değil mi :)


İkinci hediyem , sıradan mantar panoyu giydirip süsleyerek oluşturduğum bir tasarım. Kimde gördüğümü hatırlamıyorum ama becerikli blog yazarlardan birinde rastlamıştım böyle bir tasarıma. Ben de kendimce bir şeyler ekleyerek yeni bir tane oluşturdum. Panoyla beraber panoya asılı duran tütsüler de gönderilecek, oraya çok yakıştılar çünkü :)


Üçüncü hediyem , yine keçe kumaşlardan denediğim bir kitap ayracı. Kelebekli , boncuklu , renkli menkli bir şey işte. Ama tek başına gelmeyecek size. Kitap ayracı hediye ederken kitap hediye etmemek olmaz. Benim , farklı yayınlardan 3 kez okuyup , ilerde tekrar okurum diye başka bir yayın evinden aldığım ve bir türlü okumaya fırsat bulamadığım Suç ve Ceza'yı da kitap ayracının yanına ekliyorum. Bak ne düşünceliyim, kitapsız ayraç olur mu hiç :)



Hani her hediye çekilişinde hediye/hediyeler sıralanır da en son hediyenin şartlarına gelinir ya, hah işte ordayız :)

Ben , hediye çekilişine katılmanız için öyle karmaşık engeller falan çıkaracak değilim karşınıza. Bu hediye çekilişine katılabilmeniz için ;

1) Benim ikinci bloğum  , GeceButik ' in takipçisi olmalısınız. Bu bloğu kısa süre önce annemin iş birliği ile oluşturduk. Neden annemin iş birliğiyle diyorum , gezince anlayacaksınız :)

2 ) Hediyelerden birini seçmelisiniz. Yani bu hediye çekilişindeki hediyeler 1 kişiye değil 3 kişiye gidecek.

3 ) Bu yazının altına e-posta adresinizle beraber yorum bırakmalısınız.  Yorum bırakırken hangi hediyeye talip olduğunuzu belirtmeyi unutmayın.

Çekiliş, her bir hediyeye talip olan izleyiciler arasından ayrı ayrı yapılacaktır. Çekilişin sonunda 3 ayrı kazanan ortaya çıkacağı için kazanma şansınız otomatik olarak artıyor unutmayın :)

Ayrıca, çekilişi bloğunuzda, sosyal medyada vs. duyurmanıza gerek yok. Sadece katılmasını özellikle istediğiniz arkadaşlarınız varsa onlara haber verin yeter :)

Çekiliş , ay sonuna dek devam edecek. Yani 31 Ekim katılım için son gün.  Kasım ayının ilk günlerinde 200. tarifin bizzat kendisiyle beraber kazananları duyurmayı planlıyorum. En geç ay ortasında da hediyeleriniz elinizde olur.

Talep toplama başlamıştır, hadi bakalım ...

LeylaK


Share This

Gez ve öğren !

77 yorum:

  1. leyla hanımcım ben 2. hedıyeye takıbım hepsı guzel ama o bana daha ıslevsel geldı :) mail: ekokoksal@hotmail.com....

    YanıtlaSil
  2. sevgılerımle panayo vede tutsulere talıbım gece butıktekı fotolar super kalıtelı vede profosyenel bır cekım var...hos:)...mucks...vallahı de tallahıde cok guzel olmus ....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız çok teşekkür ederim ancak Gece Butikte izleyici olmalısın. Çekiliş için tek şart bu :) İyi şanslar.

      Sil
  3. Herkese bol şanslar...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. hediyelerin el emeği olması harika leylacığım , bende katılacağım inşallh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehrinaz, talip ol bakalım birine :) Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Canım hepsi de birbirinden güzel! Bı keRe senin ellerinden çıkmış :))) el emegi göz nuru hersey değerlidir benim için o yüzden hangisi desem bilemedim! Blogunu yeni gördüm hemen de izleyicin oldum bu aralar bende kece islerini beğeniyorum ve yapmak istiyorum . Sana kolay gelsin! 200. Tarif için ne yapacaksın ben asıl onu merak ettim :) ( bu arAda illa birini seç dersen kitap ayracı diye tercih yapayım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule çok teşekkürler :) İyi şanslar arkadaşım.

      Sil
  6. Yaşasın hediyeler!
    Ama bu kadar çok hediye verip bir de seçin dersen biz de kararsız kalırız şimdi :)
    Diğer bloguna göz gezdirdim de ayraçların çok hoşuma gitti. Şimdi bu çekilişe ben de katılmazsam olmaz tabi kiii pek şanslı biri olmasam da bu konularda :)
    Ben de yeniden düzenlediğim odaya uyacağını düşündüğüm panoya talibim..
    Hepsi birbirinden şık, zevkli hediyeler olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz çok teşekkürler. İyi şanslar :)

      Sil
  7. GeceButik'i gezdim ,çok güzel şeyler var.Hediyelerin hepsini çok beğendim ama üçüncüsüne kitap ayracına talibim kısmetse.
    Bu arada ''bloğunuzda duyurun'' şıkkı bulunmadığı için özellikle teşekkürler ,sırf bu şart için çekilişlere katılmıyorum...sevgiler
    mhaltinordu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap, ben de hoşlanmıyorum o yüzden öyle bir şart sunmadım :) Teşekkürler. İyi şanslar.

      Sil
  8. Öğretmenim siz çekiliş yaparsınız da katılmaz mıyım. :)

    Bardak altlıklarına bayıldım. O yüzden 1numara diyorum.
    supergirlweba@gmail.com.

    Herkese bol şans.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Leyla Hanım merhaba,
    Öncelikle harika bir blog hazırlamışsınız ellerinize sağlık.Havuçlu kek tarifi ararken tesadüf olarak blogunuzla karşılaştım.Gece butiğindeki tasarımlarınıza bayıldım.Annenizin ve sizin emeklerinize sağlık.Ben kitap ayracı hediyenize talibim kısmetse.Sevgiyle kalın.
    sevildogan07@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevil...İyi şanslar.

      Sil
  10. ilk defa bir blog çekilişine katılıyorum. hatta buraya da ilk ben katılıyorum sanırım:) ben bardak altlıklarını istiyorum galiba.
    mail adresim cell_in_sa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelmiş ki bunlar. Seçmek zor olsa da kitap ayraçlı kitap benim favorim oldu Leyla'cım :)Gecebutiği de izlemeye aldım. Bu yorumu yazınca incelemeye gidicem. Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hülya...İyi şanslar.

      Sil
  12. sevalziya@windowslive.com
    hediyelerin hepsi birbirinden şeker. Bende şansımı denemek istedim umarım kazanırım ve sürekli takip ettiğim bir blogun hatırası olarak saklarım. Benim hediye seçeneğim 2. hediye olan mantar panodan yana. Kolaylıklar sizinle olsun. Her işinizde başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seval. Gece Butik'te izleyici olman gerekiyor çekilişe katılabilmek için. Ondan sonra bu yorumun altına tekrar yazabilirsin :) İyi şanslar.

      Sil
  13. OYY ŞUU GÜZELLİKLERE BAK MAŞALLAHH..:)
    HİÇ LEYLA,M GÜZEL ÜREĞİNDEN KOPAN GÜZELLİKLERİ PAYLAŞIRDA GELMEZZMİYİMM BENN..:)
    HEPSİ ÇOK GÜZEL HANGİSİNİ SEÇSEMM Kİİ..
    :))
    HADİ BİR NUMARA OLSUN O HALDE..
    ŞİMDİ IŞINLADIM HEMEN GECE BUTİĞE...
    SEVGİLER LEYLA,CIM...
    HAYIRLI CUMALAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşegüllll. İyi şanslar :)

      Sil
  14. Canım bende geldim ve kitap ayracı tam benlik..

    makle@mynet.com

    YanıtlaSil
  15. Ben geldim leylam
    :)))
    Sen davet edersin ben gelmezmiyim.
    gecebutiğe takipçi oldum bile.
    hangisi olsun :)))bir numara.
    Anneciğine selamlar hoş geldi aramıza:)))

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, ben de şansımı denemek istiyorum. :)
    Her iki blogunda takipçisiyim. (Visnetw olarak)
    Tercihime gelince ben de 1 numarayı isterim. Eğer bana çıkarsa, ben de anneme hediye edeceğim,o bayılıyor böyle şeylere. Onun şansına olsun bakalım. :)
    Herkese bol şans dilerim.
    Sevgiler,
    Nermin
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman annene iyi şanslar :) Teşekkürler.

      Sil
  17. ben sevgilerimi iletmeye geldim...
    :=)))))
    iyi pazarlarr
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. mrb:)
    İki blogu da undenied adıyla takibe aldım.

    Karar veremedim ama 1 ve 3 çook şirin.
    İkisi de güzel. Seçim yapamadım.

    Benim bloguma da beklerim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Canım benim ben panoya talibiiiiiim..
    Benim olucak o,olmalı yani..:))
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. ben de panoya bayıldım inşallah bana çıkar canım..

    miraclefiliz@gmail.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. merhaba leyla hanımcım :)))) ben 3 nunmaralı hediyenize talibim. annenizin yaptığı herşey eminim çok güzel ve özeldir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız. Öncelikle Gece Butik'e izleyici olmalısınız. Sonra da buraya e-posta adresinizi bırakmalısınız :)

      Sil
  22. Hepiciği çok güzel.
    Ben katılmıyorum ama senin takibindeyim.

    Öperim.

    Takipçi anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  23. merhaba leyla hanım
    panoya talıbim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbruz, e-posta adresinizi de yazmalısınız.

      Sil
  24. Canım benim ben bu çekilişi nasıl kaçırmışım:)))hemen izlemeye aldım Gece Butik bloğunu çokta beğendim:)))Ben bardak altlıklarını beğendim:)))Herkese bol şans:)))
    mail adresim:deryayla@hotmail.com
    Öpüyorum canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. LEYLACIĞIM HEDİYELERİN BİRBİRİNDEN GÜZEL.AMA BEN ÇOK KİTAP OKUDUĞUM İÇİN AYRAÇI SEÇTİM....GECEBUTİĞN DE TAKİPÇİSİ OLDUM.SICACIK SEVGİLER..AYRICA ANNENE DE SELAMLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda, e hadi bakalım iyi şanslar :) Aleyküm selam :)

      Sil
  26. Gece Butik'i gezdim, izleyici de oldum, dayanamadım bi de o güzelim kanaviçelere yorum yazdım :)
    Mantar pano bizim mutfak için süper olur valla :)
    esen.can@bahcesehir.edu.tr
    hadi hayırlısı bakalım, inşallah bizim evin mutfağını seçer bu güzel pano :)
    ellerine sağlık, sevgiler....

    YanıtlaSil
  27. bloğun hayırlı olsun birbirinden güzel görsellerle buluşacağımıza eminim,ben kitap ayracını seçiğim senden bir hatıra olsun

    miyase_ozel_ozturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. ben hediye istemiyorum sadece bütün ürünlerden ben de yapmıştım demeye geldim.. yemeğin yanına ayrı bir hobi..

    YanıtlaSil
  29. Ayy dur tamam yetiştim sanırsamm.. Uff ya bu topuklularlada koşulmuyo ki arkadaş!! Hahh bende varım bendeee.. Ben birincilere talibim. Renkli renkli pekte güzel :))

    yemekcininmekani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Hepsi birbirinden guzel.
    Ellerinize saglik ve iyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  31. merhaba iki blogunuzu da izliyorum.çekilişi facebook ve blogumda duyurdum.nasip olursa inşallah kazanırım.favorim mantar pano.
    http://www.facebook.com/sineminbahari/posts/122469167906607
    http://sineminbahari.blogspot.com/2012/10/hediye-cekilisi_26.html
    SinemBadioglu
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sinem teşekkürler, iyi bayramlar ve bol şanslar :)

      Sil
  32. Merhaba Leyla Hanım. El emeği hediyeleriniz birbirinden güzel. Ben bardak altlıklarına talibim.
    Herkese bol şanslar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Çekilişe katılabilmeniz için GeceButik'te izleyici olmanız gerekiyor.
      Bol şans.

      Sil
    2. Tekrar merhaba Leyla Hanım. Takipteyim. Kolay gelsin..

      Sil
    3. Bu arada e postam anoktacetin@hotmail.com

      Sil
  33. Merhaba Leyla Hanım her iki bloğunuzda çok güzel ikisinide izlemeye aldım.Hediyelerinizden kitap ayracını seçtim,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  34. merhaba bir şans meleği olabilir mıyım hiç bir fikrim yok :)) lakin 2. hediyede bana gelsin inşallah:)))

    iyi çalışmalar.
    ay.rukal@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız, GeceButik'in takipçisi olmadan çekilişe katılamazsınız.

      Sil
  35. Merhabalar...acaba bu bir işaret olabilir mi benim için? "Ufuk mutfakta" blogunun patatesli böreğine yaptığınız yorumu takip ederek buldum bloğunuzu,birde baktım çekiliş varmış...gelde katılma,olur mu olur kısmet !
    Takipteyim ^-^ ve bardak altlıklarına talibim .
    Sevgiler (yaseminkyoruk@gmail.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yani ne iyi etmişsin :) Teşekkür ederim. İyi şanslar.

      Sil
  36. Merhabalar..
    Bende ara ara gezerdim Gecebutiği. Çeyiz dolusu bir blog
    Emeklerinize sağlık.Artık takipteyim de...
    Ve 3 numaralı hediyeye talibim.
    busragulsen@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, iki blogu da yeni keşfettim çok başarılı buldum tebrikler :)

    Mümkünse kitap ayracına talibim mail adresim z.busrademir@gmail.com

    Kendi bloguma da beklerim kalpcakes.blogspot.com :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Leyloşum,

    harika tariflerinden ilhamlar alıyorum, sessiz sessiz tariflerinden yapıyorum sana çaktırmadan:) son zamanlarda biraz uzaklaştım sanal dünyadan.. sana bir özür borçluyum ve içimden sürekli leylaya kocamaaan bir mektup göndereceğim deyip duruyorum (başaramadı.. ama bi gün sürpriz yapacak inş.)

    senin her tarakta bezin varmış arkadaşım, maş. gerçekten... çekilişler bana hiç çıkmaz:) ama senin bu maharetli çalışmalarına talibim özellikle pano'ya :)

    sevgiler arkadaşım


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım ya, neden böyle şeyler söyleyip beni üzüyorsun. Ben senin sohbetini, enerjini, çizimlerini seviyorum, başka da bir şey istemiyorum haberin ola :) Sen yeter ki sık sık çiz, yaz...

      İyi şanslar diliyorum bu arada :)

      Sil
  39. merhabalar emeklerinize ellerinize sağlık çok hoş hediyeler bunlar ama ben mantarpanoya bayıldım onu istiyorum eğer çekilişte ismim çıkarsa hamileyim bebeğimin şansına umaım şanslı oluruz her iki bloğunuzu da izlemee aldımö ve çekilşi duyurdum
    gamzehaseki86@gmail.com
    http://sevgicini.blogspot.com/2012/11/200tarif-hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Kahve Dükkanından Mutlu Ayrılın .